یک استاد روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا مطالعه ای انجام داده است که نشان می دهد 7 درصد معنی از کلمات، 38 درصد از لحن صدای پیامک صوتی و 55 درصد از زبان بدن منتقل میشود. این مطالعه ثابت می کند که نحوه ارتباط ما بسیار مهمتر از آنچه می گوییم است. در ارسال پیامک عادی، شما...
وبلاگ ویپیام
اهمیت داشتن OTP صوتی برای کسب و کار شما چیست؟
امروزه استفاده از OTP صوتی برای همه کسب و کارهایی که در ارتباط خود با مشتری نیازمند ارسال مواردی مانند رمز عبور یکبار مصرف هستند، ضرورتی حیاتی است. سالهاست که OTPها ثابت کردهاند که به عنوان یک لایه امنیتی مهم هنگام انجام تراکنشهای آنلاین، بهویژه تراکنشهایی که به...
7 روند بازاریابی دیجیتالی که باید در سال 2023 زیر نظر داشته باشید
آیا از در نظر گرفتن روند بازاریابی دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ در سال 2023 سرگیجه گرفتهاید؟ نگران نباشید شما تنها نیستید. اغلب این احساس میشود که این همه تغییر در بازاریابی بازاریابی دیجیتال یک شبه بوجود میآید. اما موضوع چیز دیگری است. به عنوان مثال به راحتی...
9 کار که برای داشتن کمپین پیامکی موثر و موفق لازم است
متخصصان بازاریابی میگویند: کمپین پیامکی یک تاکتیک مؤثر و در عین حال کم هزینه بین رهبران بازاریابی است. علیرغم دسترسی گسترده و نرخ های بسیار به صرفه، بسیاری از بازاریابها از پیامک برای کمپین های بازاریابی استفاده نمیکنند. فارستر، که کارشناس ارشد بازاریابی در شرکتی...
7 نکته مهم برای راه اندازی کمپینهای بازاریابی پیامکی
همه کمپینهای بازاریابی پیامکی، به یک شیوه ایجاد نمی شوند. برخی از شرکت ها هستند که بازاریابی پیامکی را به طور کامل در استراتژی کسب و کار خود ادغام میکنند و برخی دیگر آن را به عنوان یک پروژه جانبی میبینند طبق نظرسنجیScanLife ، 89٪ از مشتریان هنگام خرید از تلفن...
برتری پیامک صوتی نسبت به سایر روشهای ارتباط با مشتریان
در این مقاله قصد داریم صرفا یکی از موارد برتری پیامک صوتی نسبت به سایر روشهای متداول ارتباط با مشتریان را برای شما بازگو کنیم. البته تعداد برتری پیامک صوتی نسبت با سایر روشها زیاد است، و مورد گفته شده تنها یکی از مهمترین آنهاست. اما به اجبار و برای جلوگیری از اینکه...
چگونه 1 استراتژی پیام تبلیغاتی درست را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟
شاید شما با خود فکر کنید که تعیین استراتژی پیام تبلیغاتی یا ارسال پیام تبلیغاتی یک پروسه ساده است. پروسه ای که در طی آن شما چند ساعت فکر می کنید و در نهایت با ایده های فوق العاده ای رو به رو می شوید. متاسفانه واقعیت طور دیگری است. مشخص کردن استراتژی پیامک تبلیغاتی...
3 کاربرد پیام صوتی برای عزاداریها در محرم و صفر
شاید در مورد کاربرد پیام صوتی برای عزاداریها در محرم و صفر تا کنون مطالب زیادی نوشته نشده باشد. اما کاربرد پیام صوتی برای عزاداریها در محرم و صفر میتواند هم برای برگزارکنندگان و هم برای عزاداران بینظیر باشد. در ایام عزاداری امام حسین(ع) و یارانش در ماه محرم و نیز...
4 دلیل مهم که نباید از پیام صوتی انبوه استفاده کرد؟
جدا از داشتن مزایای خیلی زیاد، ارسال پیام صوتی انبوه می تواند یک سری معایب خاص را برای تیم شما به همراه داشته باشد. شاید اهمیت پیام صوتی برای برند سازی بالا باشد ولی، شما در هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید. با اینکه ارسال پیام صوتی یک مسئله جدید در دنیای تبلیغات...
پیامدها و مزایای لغو پیام صوتی همراه اول و ایرانسل + روش آن
دو اپراتور بزرگ و اصلی ایران یعنی ایرانسل و همراه اول، هر دو در زمینه ارائه خدمات مربوط به پیام صوتی و پیغام گیر صوتی فعالیت می کنند. جالب است بدانید که تعرفه ارسال پیام صوتی همراه اول با ایرانسل تفاوت های خاصی دارد. اگر یک کاربر به دریافت پیام صوتی همراه اول علاقه...
پیام صوتی به تلفن ثابت | هر آنچه درمورد پیامک صوتی ثابت لازم است بدانید
پیام صوتی به تلفن ثابت یکی از رایج ترین انواع پیام صوتی به حساب می آید که می تواند به تقویت برند شما کمک کند. همه کاربران از تلفن های همراه استفاده نمی کنند. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا در شرایط خاص، به تلفن ثابت یک سری از کارمندان، مشتریان یا پیمان کاران خود پیام...
پیام صوتی تبلیغاتی | از ابزار پیام صوتی در تبلیغات خود چگونه استفاده کنیم؟
پیام صوتی تبلیغاتی، به یکی از رایج ترین انواع پیام صوتی گفته می شود که به علت داشتن ویژگی های کلیدی مهم، امروزه اهمیت زیادی پیدا کرده است. جالب است بدانید که این روش تبلیغات با استفاده از سامانه های خاص و روش های ارسالی ویژه، می تواند پیامک صوتی تبلیغاتی را برای...