تاثیر لحن صدای پیامک صوتی بر روی اثر پیغام تبلیغاتی

یک استاد روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا مطالعه ای انجام داده است که نشان می دهد 7 درصد معنی از کلمات، 38 درصد از لحن صدای پیامک صوتی و 55 درصد از زبان بدن منتقل می‌شود. این مطالعه ثابت می کند که نحوه ارتباط ما بسیار مهمتر از آنچه می گوییم است. در ارسال پیامک عادی، شما جنبه‌های زبان بدن و لحن را از دست می دهید، اما با استفاده از پیامک صوتی می‌توان بر روی لحن صدای پیامک صوتی که بسیار مهم نیز است، به راحتی مرکز کرد.

آیا لحن صدای پیامک صوتی بر روی اثری که پیغام تبلیغاتی خواهد گذاشت، تأثیر می‌گذارد؟

بله، حتی اگر از نظر فنی همه چیزهای درست را بیان شود، اگر به شکلی آشفته یا یکنواخت صحبت شود مشتری ناراحت خواهد شد.

اما زمانی که گوینده در لحن صدای پیامک صوتی از زیر و بم مناسب استفاده کند، می تواند وفاداری به برند، رضایت مشتری و در نتیجه، امتیاز خالص تبلیغاتی شما را افزایش دهد. علاوه بر این، این تعاملات مثبت با مشتری همچنین می‌تواند روحیه تیم فروش را نیز بهبود بخشد، بنابراین در حفظ کارمندان شما نیز بسیار موثر است.

لحن صدای پیامک صوتی - گوینده

چگونه لحن صدای یک گوینده را بهبود بخشیم

بهترین راه برای اطمینان از اینکه کارمندان شما در تعامل با مشتری راضی به نظر می رسند، ارائه فرهنگ کاری در مرکز محتوای مثبت و جذاب است. اگر گویندگان احساس ناامیدی یا بی انگیزگی کنند، این احساسات در ارتباطات آنها با مشتریان ظاهر می شود. چند مرحله وجود دارد تا مطمئن شوید تیم شما خوشحال است و آماده انتقال پیام مثبت به مشتریان از طریق لحن صدای پیامک صوتی است:

  • اطمینان حاصل کنید که گویندگان شما تمام فناوری و آموزش لازم برای انجام کار خود را دارند.
  • صدای برند مشخصی داشته باشید،

به این ترتیب گویندگان دقیقاً می‌دانند که در ارتباطات مشتری چه چیزی بگویند و چگونه آن را بیان کنند.

  • مهارت‌های گوش دادن فعال را به عوامل خود آموزش دهید و به آن‌ها در مورد موقعیت‌های چالش‌برانگیز آموزش دهید.
  • به گویندگان خود بیاموزید که چگونه انرژی مشتری را منعکس کنند.

حال که متوجه شدیم که لحن صدای پیامک صوتی در تبلیغات پیامکی چقدر کلیدی است. لازم است نکته دیگری را نیز عنوان کنیم. تمرکز بر محتوا پیامک صوتی و نیز زمان ارسال آن به اندازه تمرکز بر لحن صدای پیامک صوتی مهم است.

امیدواریم این مقاله به شما انگیزه دهد تا در مورد اهمیت لحن صدای پیامک صوتی تبلیغاتی بیشتر بدانید.

لحن صدای پیامک صوتی - محتوا

در وی پیام، ما مشتاق دنیای تجربه مشتری هستیم. وی پیام یک شرکت فناورانه است که متخصص در حوزه پیامک صوتی است. از طریق قدرت سابقه و تکنولوژی و نیز بوسیله پشتیبانی همه‌کانال‌ها و مدل‌های هوش مصنوعی ، به شما اطمینان می‌دهیم که هر تعاملی که مشتری با کسب‌وکار شما از طرسق پیامک صوتی خواهد داشت، مثبت و معنادار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پیشرفته و تخصصی ما، بویژه از طریق ارائه سامانه پیامک صوتی، همین امروز با ما تماس بگیرید!

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.