4 دلیل مهم که نباید از پیام صوتی انبوه استفاده کرد؟

جدا از داشتن مزایای خیلی زیاد، ارسال پیام صوتی انبوه می تواند یک سری معایب خاص را برای تیم شما به همراه داشته باشد. شاید اهمیت پیام صوتی برای برند سازی بالا باشد ولی، شما در هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید. با اینکه ارسال پیام صوتی یک مسئله جدید در دنیای تبلیغات به حساب می آید، شما باید بتوانید میزان مصرف خود را کنترل کنید. همیشه همه مشتریان شما به داشتن تعداد زیادی از انواع پیام صوتی علاقه نشان نمی دهند. ارسال پیامک صوتی انبوه گاهی اوقات بر روی برند سازی تاثیرات منفی را به همراه دارد. خیلی از کاربران دوست ندارند تا تعداد زیادی پیامک صوتی را در گوشی خود دریافت کنند. پس، شما باید به این مسئله توجه داشته باشید.

پیام صوتی انبوه
پیام صوتی انبوه

اسپم و ارسال پیام صوتی انبوه

ارسال پیام صوتی انبوه می تواند به اسپم تبدیل شود. اسپم به پیام های عجیب و ناخواسته ای گفته می شود که با استفاده از سامانه های مربوط به ارسال پیامک صوتی حجم بالا طراحی شده اند. توجه داشته باشید که اسپم فقط برای پیام های صوتی نیست. اگر شما پیام های متنی را نیز بیش از اندازه به گروه خاصی از کاربران ارسال کنید، مطمئنا در حال اسپم کردن شماره آنها هستید. این مسئله می تواند خیلی جدی باشد. چرا که اسپم کردن می تواند شماره شما را در لیست سیاه قرار دهد و به برند سازی شما آسیب های فوق العاده جدی وارد کند. در نتیجه، بهتر است که بیش از اندازه از پیام صوتی انبوه استفاده نکنید و میزان مصرف خود را در حد کم نگه دارید.

ایجاد مزاحمت با ارسال پیام صوتی انبوه

ارسال پیام صوتی انبوه یک مسئله مهم به حساب می آید. گاهی اوقات کاربران به دریافت پیام صوتی از طرف تیم ها و شرکت هایی که آنها را نمی شناسند، علاقه ای نشان نمی دهند. هنگامی که شما به صورت انبوه پیام صوتی ارسال کنید، به کاربر حس بدی می دهید. از آنجایی که استفاده بیش از حد از پیام صوتی می تواند آن را به یک ابزار کم بازده در زمینه بازاریابی تبدیل کند، استفاده از آن شاید بازدهی که شما به دنبالش هستید را نداشته باشد. هنگامی که شما بیش از حد پیام صوتی ارسال کنید، 99 درصد کاربران به پیام های شما اهمیتی نداده و فروش شما کاهش پیدا می کند. در نتیجه، شما باید به صورت درست و به موقع از پیام صوتی استفاده نمایید.


پیام صوتی انبوه

اشغال کردن پیغامگیر صوتی بدون اجازه

البته که روش ارسال پیام صوتی یا تهیه وب سرویس تماس صوتی در ایران قانونی می باشد. تعرفه ارسال پیام صوتی به کاربران اجازه می دهد تا از روش های مربوط به ارسال پیام صوتی انبوه در جهت برند سازی استفاده کنند ولی، ارسال پیام صوتی به صورت انبوه می تواند پیغامگیر کاربر را اشغال کند. این مسئله از نظر کاربران آزار دهنده می باشد. چرا که آنها به یک تماس یا یک پیام صوتی به امید دریافت اطلاعات مفید گوش می دهند. هنگامی که شما چند پیام صوتی مختلف بی ارزش را برای کاربر ارسال کنید، در حال ایجاد مزاحمت برای او هستید. پس، توصیه ما به شما این است که همیشه پیام های صوتی خود را برای کاربران فعلی یا کارمندانتان ارسال کنید. اگر ارسال پیام صوتی به مشتریان جدید برای برند سازی یک ضرورت به حساب می آید، مراقب باشید تا برای آنها مزاحمتی ایجاد کنید.

آسیب به اعتبار برند با ارسال پیام صوتی انبوه

ارسال پیام صوتی انبوه می تواند به اعتبار برند شما هم آسیب وارد کند. توجه داشته باشید که خیلی از افراد پیغامگیر صوتی خود را در طول روز در جهت فهمیدن اطلاعات مهم بررسی می کنند. خیلی از کاربران زمانی که در حال انجام دیگر فعالیت ها هستند به پیام های صوتی خود گوش می کنند. پس، آنها متوجه نمی شوند که شما چه کسی هستید و برندتان چه کاری را انجام می دهد و اصلا چرا باید از شما و خدمات یا محصولاتتان استفاده کنند. این مسئله باعث می شود تا هزینه های شما برای برند سازی و ارسال پیام صوتی به هدر بروند.

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

 

 

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.