پیامدها و مزایای لغو پیام صوتی همراه اول و ایرانسل + روش آن

دو اپراتور بزرگ و اصلی ایران یعنی ایرانسل و همراه اول، هر دو در زمینه ارائه خدمات مربوط به پیام صوتی و پیغام گیر صوتی فعالیت می کنند. جالب است بدانید که تعرفه ارسال پیام صوتی همراه اول با ایرانسل تفاوت های خاصی دارد. اگر یک کاربر به دریافت پیام صوتی همراه اول علاقه مند نباشد، می تواند آن را لغو کند. ولی، لغو پیام صوتی همراه اول می تواند یک سری نتایج نا مطلوب را به همراه داشته باشد. البته که کاربرد پیام صوتی باعث می شود تا خیلی از کاربران به دنبال لغو آن نباشند.

نحوه ارسال پیامک صوتی همراه اول و ایرانسل

در ابتدا بیایید تا به نحوه ارسال پیامک صوتی همراه اول نگاهی بیندازیم. مطمئنا امروزه راه های متنوعی در جهت ارسال پیام صوتی وجود دارد. هزینه ارسال پیام صوتی پایین است و به همین علت هم کاربران علاقه زیادی به آن نشان می دهند. اگر شما به دنبال ارسال پیام صوتی همراه اول به صورت انبوه هستید، می توانید از سامانه های فعال در این زمینه استفاده کنید. با خرید پنل پیامک صوتی، شما می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به شماره های ایرانسل و همراه اول ارسال کنید. البته که راه های مختلفی برای ارسال پیامک صوتی به صورت تکی وجود دارد. این راه ها برای تبلیغ کسب و کار های گسترده بازدهی خوبی را به همراه ندارند.

مزایا و پیامد های لغو پیام صوتی همراه اول و ایرانسل

لغو کردن پیام صوتی همراه اول می تواند یک سری نتایج خاص را برای شما به همراه داشته باشد. از آنجایی که ارسال پیامک صوتی همراه اول یک پروسه ساده به حساب می آید، همه افراد می توانند آن را دنبال کنند. افرادی که پیغام گیر صوتی همراه اول خود را روشن کرده اند می توانند نسبت به دریافت پیام صوتی اقدام کنند و پیام های تبلیغاتی و کمپین های مختلف را دنبال کنند. ولی، اگر یک نفر به دریافت این پیام ها علاقه مند نباشد، به راحتی می تواند آن را لغو کند.

در صورتی که پروسه لغو پیام صوتی همراه اول با موفقیت به اتمام برسد، روش های مربوط به ارسال پیام صوتی همراه اول هم از کار میافتند. چرا که کاربر مورد نظر شما دیگر هیچ پیام صوتی را دریافت نخواهد کرد. این مسئله می تواند باعث شود تا خط دیگر هیچ پیام صوتی دریافت نکند. این مسئله می تواند مهم ترین پیامد لغو کردن پیام صوتی همراه اول به حساب بیاید. همین مسئله برای اپراتور ایرانسل هم صادق است. لغو کردن پیغام گیر صوتی ایرانسل باعث می شود تا شما نتوانید پیام صوتی دریافت کنید.

روش لغو دریافت پیام صوتی در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل

بیایید تا روش های مربوط به لغو دریافت پیام صوتی را با اپراتور همراه اول شروع کنیم. برای لغو پیام صوتی همراه اول در ابتدا شما باید با شماره ستاره 10 ستاره 241 مربع تماس بگیرید (*10*241#). سپس شما باید گزینه 2 را وارد کنید و پیغام گیر خود را غیر فعال نمایید. البته که شما می توانید عدد 10 را به شماره 241 ارسال کنید. با این دو روش پیام صوتی همراه اول به صورت کامل غیر فعال شده و شما دیگر هیچ پیامک صوتی را دریافت نمی کنید.


پیام صوتی همراه اول

برای غیر فعال کردن پیامک صوتی ایرانسل، بهترین راه موجود در جلوی پای شما استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. شما باید در ابتدا اپلیکیشن ایرانسل من را باز کنید و وارد گزینه خدمات شوید. در نهایت شما باید بر روی گزینه پیامگیر صوتی کلیک کنید و آن را غیر فعال کنید. اگر شما در قسمت انتقال تماس گوشی خود شماره ای را وارد کرده اید، باید شماره وارد شده را نیز پاک کنید تا پس از اتمام پروسه مربوط به لغو پیام صوتی همراه اول یا ایرانسل، مشکلی برای خط شما ایجاد نشود.

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.