هزینه ارسال پیام صوتی | چه فاکتورهایی بر قیمت ارسال پیام صوتی تاثیرگذار است؟

مهم ترین عامل موثر بر روی قیمت پیامک صوتی چیست؟ عوامل و فاکتور های زیادی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم بر روی قیمت ارسال پیام صوتی تاثیر گذار باشند. هر کدام از این عوامل و فاکتور ها هزینه ارسال پیامک صوتی را به نحوی خاص تحت تاثیر قرار می دهند. امروز ما قصد داریم تا عوامل موثر بر روی هزینه ارسال پیامک صوتی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

سامانه ارسال پیام صوتی و تاثیر آن بر روی قیمت نهایی

اولین عامل موثری که بر روی قیمت سامانه پیامک صوتی تاثیر گذار است، سامانه ای است که شما از آن در جهت ارسال پیامک صوتی استفاده می کنید. سامانه ها می توانند خدماتشان را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار دهند. یک تیم توسعه دهنده می تواند سامانه ارسال پیام صوتی را با روش های متنوعی طراحی کند.

استفاده از شبکه ها و خطوط ارتباطی مختلف بر روی قیمت موثر است. سامانه ارسال پیامک صوتی ما به شما اجازه می دهد تا از خطوط کشوری، استانی و سراسری مختلفی استفاده کنید. همچنین، مشاوره رایگان قبل از خرید به شما اجازه می دهد تا همه اطلاعات مورد نیاز خود را در جهت راه اندازی سامانه پیامک صوتی دریافت کنید.

معمولا توسعه دهندگان پنل، نرخ سامانه پیام صوتی را به صورت سالانه دریافت می کنند. بی شک هرچه کیفیت پنل بالا تر رود، قیمت هم افزایش پیدا می کند. برخی از سامانه ها به شما اجازه می دهند تا با استفاده از پیام صوتی، OTP ارسال کنید. پنل های قوی و با کیفیت به شما اجازه می دهند تا با پرداخت هزینه ارسال پیام صوتی، OTP را نیز برای کاربران خود ارسال کنید.

هزینه ارسال پیام صوتی

کیفیت خدمات و پالس، دومین عامل موثر بر روی هزینه ارسال پیام صوتی

دومین عامل و فاکتوری که بر روی هزینه ارسال پیام صوتی تاثیر گذار می باشد و شما باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت خدمات است. روش ارسال پیام صوتی هم تحت تاثیر همین موضوع قرار می گیرد.

توسعه دهندگان می توانند از روش های ارتباطی و تجهیزات مخابراتی مختلفی در جهت طراحی سامانه ارسال پیام صوتی استفاده کنند. این عامل هم بر روی تعرفه پیام صوتی موثر است. تجهیزات به کار رفته و تجربه تیم فنی، از جمله مهم ترین عواملی هستند که بر روی هزینه ارسال پیام صوتی و کیفیت خدمات تاثیر می گذارند.

پالس عبارت است از مدت زمانی که پیام صوتی شما پخش می شود. به صورت پیش فرض میزان پالس 30 ثانیه تعیین شده است. یعنی قیمت هایی که در جدول تعرفه ثبت شده اند مربوط به هر 30 ثانیه می باشند. البته که قوانین سامانه های مختلف در این زمینه متغیر است. در جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با تیم مشاوره ای رایگان ما تماس بگیرید.

نوع سرویس، سومین عامل موثر بر روی هزینه ارسال پیام صوتی

در هنگام خرید سامانه ارسال پیام صوتی، در جهت صرفه جویی در هزینه ارسال پیام صوتی شما باید با خطوط ارسال و نوع سرویس آشنایی داشته باشید.

هزینه ارسال پیام صوتی خیلی کمتر از پیامک تبلیغاتی معمولی است. یک پیام صوتی معمولا با استفاده از خطوط ثابت استانی یا کشوری ارسال می شود. خطوط ثابت استانی و کشوری دو سرویس جداگانه داشته و توسط پنل های مختلفی هم در اختیار کاربران قرار می گیرند. البته که با استفاده از سامانه پیام صوتی ما شما می توانید از هر دو این سرویس ها استفاده کنید.

هزینه ارسال پیام صوتی می تواند تحت تاثیر همین موضوع قرار گیرد. خطوط استانی دارای کد استان هستند. ولی، در حال حاضر امکان استفاده از آنها برای ارسال پیام صوتی وجود ندارد. چرا که بر اساس قوانین، شما فقط می توانید از آنها در جهت دفتر مجازی استفاده کنید.

قیمت ارسال پیام صوتی

بهتر است که قبل از اقدام برای خرید پیام صوتی، شما از تیم مشاوره ای ما استفاده کنید. شما می توانید با تیم مشاوره رایگان ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه دریافت کنید. توجه داشته باشید که استفاده از پیام صوتی می تواند همچون یک سرمایه گذاری بر روی آینده باشد. این پروسه بازدهی بالایی داشته و بسته به نحوه استفاده شما، بر روی شرکتتان تاثیرات مختلفی می گذارد.

توجه داشته باشید که هزینه تماس با اپراتور های مختلف هم می تواند با هم تفاوت داشته باشد. مثلا هزینه ارسال پیامک صوتی ایرانسل با سایر اپراتور ها یکسان نیست.

برای  مشاهده تعرفه ارسال پیام صوتی، شما می توانید به صفحه اول وب سایت مراجعه کنید. همچنین، شما می توانید درخواست مشاوره رایگان قبل از خرید خود را ثبت نمایید. تعرفه های ثبت شده در صفحه اول وب سایت ما به صورت دائم آپدیت می شوند. پس شما می توانید با بررسی جدول تعرفه، هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.