تاثیر تست پیامک صوتی بر روی مشتریان

در همین ابتدا کاملاً شفاف و واضح به شما می گوییم که هیچ وقت قرار نیست که پیامک متنی جای خود را به پیامک های صوتی بدهد. در واقع تست پیامک صوتی بر روی مشتری ها نشان داده که تاثیر این نوع پیامک ها بیشتر است. 

اگر دید خودمان را باز کنیم، می بینیم که امروزه تبلیغات بر روی گوشی های همراه تمرکز دارد. همچنین با شخصی سازی نوع تبلیغات، مشتری ها حس بهتری می گیرند. 

از جمله این که اسم های آن ها را صدا بزنند و سپس ادامه پیامک صوتی خود را بگویند، یا این که بر اساس محل زندگی آن ها، پیامک های مربوط به منطقه شان را دریافت کنند. 

تست پیامک صوتی معمولاً برای کسانی است که خودشان خواستند تا این نوع پیامک ها را دریافت کنند. البته تمام ماجرا همین جا به پایان نمی رسد. تست پیامک صوتی به همین سادگی نیست. باید لحن صحبت کردن، نوع گویش و هیجان را به مشتری انتقال داد و این مهم ترین قسمت آن است.

زمان تست پیامک صوتی

در گذشته وقتی که تازه ارسال  پیامک های صوتی و متنی به مشتری ها باب شده بود، روز و شب بدون وقفه پیامک های زیادی را می فرستادند، تا جایی که مخاطبان خسته می شدند و به دنبال مسدود کردن پیامک ها می رفتند. 

تا زمانی که تست پیامک صوتی و ارسال آن برای مشتری ها فکر بهتری بود. آن ها یک متن کوتاه را با صدایی رسا و با هیجان گوش می دهند و نسبت به تبلیغی که برایشان فرستاده شده، احساس بدی ندارند. البته اگر در این موضوع هم زیاده روی کنید، ممکن است شما نیز مسدود شوید؛ حتی اگر مشتری خودش خواسته باشد که از شما پیامک صوتی را دریافت کند. 

تست پیامک صوتی بر روی کسانی اجرا می شود که خودشان خواستند

تست پیامک صوتی
تست پیامک صوتی

با لهجه شهر خودتان پیامک صوتی بدهید

زمانی که شما با هم وطن یا هم محله ای خود ارتباط برقرار می کنید، حس دوستانه زودتر در شما شکل می گیرد. بهتر است هنگام تست پیامک صوتی این را در نظر بگیرید که سعی کنید از لهجه شهر خودتان برای پیامک صوتی استفاده کنید.

شما با این کار یک قدم جلوتر هستید و حس صمیمیت را زودتر از بقیه با مشتری خود برقرار می کنید. فقط با کمی لهجه محلی و با صدایی رسا و با هیجان می توانید تست پیامک صوتی خود را به خوبی پشت سر بگذارید.

هزینه تبلیغات با پیامک صوتی به مراتب کمتر است

از هنرهای خود استفاده کنید

زمانی که تمرکز بر روی پیامک های متنی بود، روی تک تک کلمات توجه می کردیم. اما حالا برای تست پیامک صوتی باید به موارد دیگری نیز دقت کنیم و باید حواسمان باشد که از لحن گفتاری زیبایی استفاده کنیم. در تن صدایمان هیجان کافی وجود داشته باشد و در عین رعایت ادب، دوستانه با مشتری صحبت شود. 

سعی کنیم کوتاه و مفید پیامک صوتی تولید کنیم تا مشتری از شنیدن آن احساس خستگی نکند. حتی دیده شده که اگر در  تست پیامک صوتی، نقص گفتاری وجود داشته باشد، اما آن را با لحن زیبا و پرشور گفته باشید، مشتری اهمیتی به اشتباه شما نمی دهد. 

با هیجان و پرشور پیامک صوتی را ارسال کنید

مزیت پیامک صوتی نسبت به پیامک های متنی

جالب است بدانید زمانی که یک پیامک متنی به مشتری خود ارسال می کنید، احتمال این که آن را در همان لحظه ارسال ببیند، کم است. اما زمانی که تست پیامک صوتی صورت گرفته، دیده شده که مخاطب همان لحظه پیامک شما را می شنود. این می تواند یکی از مزیت و برتری های پیامک صوتی باشد.

هزینه کمتر پیامک های صوتی

نمی دانیم چقدر درباره هزینه تبلیغات در رادیو، بیلبورد و شبکه اجتماعی های پربازدید می دانید؛ اما باید بگوییم که هزینه در این موارد بسیار بالا بوده و تضمین صد در صدی هم وجود ندارد که آیا شما دیده می شوید یا خیر!

اما با استفاده از تست پیامک صوتی بر روی مشتری های خود، خواهید دید که با پول کمتر، بیشتر می توان دیده شد. این گونه بیشترین نتیجه را گرفته اید و فروشتان بسیار بالا می رود. 

در ارسال پیامک صوتی زیاده روی نکنید

 

آیا تا به حال پیش آمده که موقع ارسال پیام صوتی، منظور خود را خوب نرسانده باشید و سوء تفاهم به وجود آمده باشد؟ 

لحن و درست رساندن مفاهیم از مواردی است که باید هنگام تست پیامک صوتی به آن توجه کنید تا مشتری های شما کامل و دقیق منظور شما را متوجه شوند. همچنین فرصت خوبی است که به صورت صوتی تمام منظور خود را در یک فایل صوتی برسانید.

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.