Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.

4 ترفند کارامد از ابزار پیامک صوتی تبلیغاتی که لازم است هر مدیر بازاریابی با آن آشنا باشد

4 ترفند کارامد از ابزار پیامک صوتی تبلیغاتی که لازم است هر مدیر بازاریابی با آن آشنا باشد

4 ترفند کارامد از ابزار پیامک صوتی تبلیغاتی که لازم است هر مدیر بازاریابی با آن آشنا باشد

پخش صدا یا همان پیام صوتی تبلیغاتی یک ابزار ارتباطی بسیار مؤثر است که توسط مشاغلی که می دانند چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و راه هایی را برای افزایش سود خود پیاده سازی کنند، استفاده می شود. بهره گیری از خدمات بازاریابی صوتی برای کسب‌وکارهایی که این روش را بکار می گیرند و آن را با موفقیت به اجرا در می آورند، می‌تواند منجر به افزایش مشتری، فروش جدید و افزایش دیده شدن برند تجاری و رونق کسب و کار آن ها شود.

استفاده از پیام صوتی تبلیغاتی

دیده شدن برند تجاری با استفاده از پیام صوتی تبلیغاتی

آشنایی با عوامل موثر بر اجرای پیام صوتی تبلیغاتی موفق

راه اندازی و اجرای یک پیام صوتی موفق به چندین عامل بستگی دارد که به شرح زیر است:


  • پیام صوتی را شخصی و با لحنی دوستانه ضبط کنید

برخی از کسب‌وکارها هنگام ضبط پیام صوتی تبلیغاتی، بیش از حد جدی به نظر می‌رسند، زیرا تلاش می‌کنند حرفه‌ای باشند. اما این می تواند بر اثر بخشی تبلیغات صوتی تأثیر منفی بگذارد.

پیام صوتی خود را حرفه‌ای نگه دارید، اما این پیام ها را به شکلی نسازید که لحن جذابی نداشته باشد؛ چرا که هدف از پیام های تبلیغاتی، ارتباط با مخاطبان است. اگر لحن شما گرم و دوستانه نباشد نمی توانید به آسانی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید. اگر پیام صوتی تبلیغاتی خود را با لحنی صادقانه و دوستانه ارسال کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

برای تمرین ضبط پیام صوتی، متن را چند بار قبل از ضبط بخوانید و تصور کنید که با یک فرد یا دوست خود صحبت می کنید، نه با میکروفون. گیرندگان گرمای لحن شما را در طرف دیگر تماس احساس خواهند کرد.


  • پیام تبلیغاتی را کوتاه و واضح نگه دارید

حتی اگر در پیام صوتی تبلیغاتی خود حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید، گیرندگان شما حوصله گوش دادن را نخواهند داشت. سعی کنید مطالب مهمی را که می خواهید به مخاطب انتقال دهید، در ابتدای پیام صوتی خود بگنجانید و مدت زمان پیام را کمتر از 30 ثانیه نگه دارید.

هنگام ضبط پیام صوتی تبلیغاتی، واضح، بدون مکث طولانی و با سرعت عادی صحبت کنید. برای کسب بهترین نتیجه، در یک اتاق ساکت و بدون سر و صدا، پیام صوتی خود را ضبط کنید.

اهمیت پیام صوتی تبلیغاتی

بهترین زمان ارائه پیام صوتی، 30 ثانیه می باشد


  • مخاطب خود را بشناسید

صرف نظر از اینکه پیام صوتی شما چقدر مختصر، گرم و خوب است، اما اگر هدفمند نباشد، نتیجه مثبتی دریافت نخواهید کرد.

آیا مخاطبان تماس صوتی تبلیغاتی شما افراد مشغول و خسته هستند؟ لحن پیام خود را به گونه ای تنظیم کنید که گویی موقعیت زندگی آن ها را درک می کنید و می خواهید با پیام صوتی تبلیغاتی خود، راه حلی برای رهایی از مشکلات زندگی به آن ها ارائه دهید.

قبل از اینکه پیام صوتی خود را ارسال کنید، به برخی از مشکلات و نقاط دردناک مخاطبان شنونده خود فکر کنید. وقتی نمونه پیام صوتی تبلیغاتی خود را می سازید، نسبت به این مسائل حساس باشید و آن ها را در نظر داشته باشید. انجام این کار به گیرندگان این امکان را می دهد که احساس کنند با محتوای شما ارتباط بیشتری دارند و نتیجه مثبت تری به همراه خواهد داشت.


  • با یک ارائه دهنده راه حل های حرفه ای کار کنید

همه راه حل های اجرای پیام صوتی تبلیغاتی نیازهای شما را برآورده نمی کنند. با یک شریک حرفه ای کار کنید که ویژگی هایی را ارائه می دهد که به کسب و کار شما کمک می کند و مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت هموار می سازد.

پیام صوتی تبلیغاتی اینترنتی

شناخت مخاطب یکی از اصول مهم در تبلیغات صوتی است

رعایت نکات مهم در ارائه خدمات بازاریابی صوتی

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که دنبال کردن آن ها، به اثربخشی بیشتر پیام شما کمک می کند.

  • گزینه های برقراری تماس: فرستنده پیام می تواند شماره ای را فشار دهد تا به طور خودکار به یک فرد متصل شود و بتواند پیام صوتی خود را ارائه دهد؛ البته لازم به ذکر است که این سرویس برای مشتریانی فعال است که تمایل به دریافت پیام صوتی دارند و شماره تلفن خود را در اختیار ارائه دهندگان پیام صوتی تبلیغاتی قرار داده اند.

  • راه حل های سفارشی: شما باید توانایی ارسال پیام های سفارشی را با استفاده از صدای واقعی خود داشته باشید.

  • API ها: API ها به توسعه دهندگان شما اجازه می دهند تا راه حل های سفارشی را ایجاد کنند که با شرکت منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشد.

  • گزارش و تجزیه و تحلیل دقیق کارایی پیام صوتی

  • برنامه ریزی و زمان بندی مناسب برای ارسال پیام صوتی

Share this story:

Write a comment