پیام صوتی به تلفن ثابت | هر آنچه درمورد پیامک صوتی ثابت لازم است بدانید

پیام صوتی به تلفن ثابت یکی از رایج ترین انواع پیام صوتی به حساب می آید که می تواند به تقویت برند شما کمک کند. همه کاربران از تلفن های همراه استفاده نمی کنند. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا در شرایط خاص، به تلفن ثابت یک سری از کارمندان، مشتریان یا پیمان کاران خود پیام صوتی ارسال کنید. در چنین شرایطی استفاده از سامانه تعاملی پیام صوتی بهترین راه موجود در جلوی پای شما به حساب می آید. البته که در مورد پیامک صوتی ثابت شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

پیام صوتی به تلفن ثابت
پیام صوتی ثابت

تعریف پیام صوتی ثابت

به صورت کلی دو راه اصلی برای ارسال پیام صوتی وجود دارد: ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و به تلفن همراه. اکثر افرادی که از پیامک صوتی استفاده می کنند، آن را به صورت مستقیم به تلفن همراه کاربران ارسال می نمایند. چرا که تلفن همراه همیشه در دسترس بوده و کمتر کسی پیدا می شود که امروزه تلفن همراه نداشته باشد. ولی، یک سری استثنا های خاص هم وجود دارند.

اگر شماره ای که کاربر در وب سایت شما وارد کرده است درست نباشد یا اینکه از دسترسی خارج شده باشد، راه حل شما چیست؟ فرض کنیم که شما به دنبال ارسال یک اطلاعیه مهم یا یک اعلان مهم برای گروهی از کاربران، کارمندان و مشتریان خود هستید. برخی از این افراد شماره موبایل خود را از دست داده و هیچگاه زمان کافی برای درست کردن آن را نداشته اند. در چنین شرایطی استفاده از پیام صوتی ثابت مطرح می شود.

پس از خرید پنل پیامک صوتی، شما می توانید اعلان ها و تبلیغات خود را به شماره های مختلفی ارسال کنید. شماره ای که شما در سیستم ثبت می کنید لزوما نباید مربوط به تلفن همراه باشد. ارسال پیامک صوتی به شماره های ثابت هم به اندازه شماره های مربوط به تلفن همراه پر بازده است. ولی، ارسال پیام صوتی ثابت یک سری تفاوت های خاص با دیگر مدل های پیام صوتی دارد.

آیا برای ارسال پیامک صوتی به صورت ثابت باید از یک پنل جدا استفاده کرد؟

پاسخ به این سوال بی شک نه است. پیام صوتی ثابت همان پیام صوتی معمولی است که به جای ارسال برای شماره های همراه، در اختیار شماره های عادی قرار می گیرد. توجه داشته باشید که با استفاده از یک سامانه ارسال پیامک صوتی، شما می توانید به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنید. فرقی ندارد که مخاطبین شما، چه شماره ای را در اختیارتان قرار داده اند. در هر صورت با استفاده از یک سامانه پیام صوتی ، شما می توانید برند خود را گسترش دهید.

نحوه ارسال پیام صوتی به یک تلفن ثابت

به صورت کلی تفاوتی در نحوه ارسال پیام صوتی به تلفن همراه یا تلفن ثابت وجود ندارد. در هر صورت شما پیام تبلیغاتی خود را ضبط می کنید و آن را در اختیار سامانه قرار می دهید. پلتفرم پیامک صوتی، صدای شما را آماده کرده و با مخاطبینی که از قبل در اختیارش قرار داده شده است تماس می گیرد.


پیام صوتی ثابت

استفاده از پیام صوتی ثابت برای کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی هم می توانند از پیام صوتی ثابت استفاده کنند. هدف اصلی از ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت یا همراه،  معرفی برند یا اطلاع رسانی تخفیف و شرایط ویژه به تعداد خاصی از مشتریان می باشد. کمپین های تبلیغاتی مختلفی می توانند از پیام صوتی ثابت برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند. فرقی ندارد که هدف شما از ارسال پیام صوتی چیست. در هر صورت شما می توانید با خیال راحت از این پیام برای گسترش کسب و کارتان استفاده کنید. فقط، شما باید از پنل هایی استفاده کنید که تعرفه مناسبی داشته و نیاز های مشتریان را در بهترین حالت رفع می کنند.

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.