نمونه پیام صوتی | چطور به انواع نمونه پیام صوتی را بدست آوریم

نمونه پیام صوتی با کیفیت، می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را خیلی راحت تر به مشتریان جدید معرفی کنید. موضوعی که جزو مهمترین کاربرد پیام صوتی است. همچنین، استفاده از پیام های صوتی قوی در موقعیت های مختلف به شما اجازه می دهد تا بیشترین تاثیر را بر روی فرد داشته باشید. این مسئله بر روی اعتبار کسب و کار و اعتمادی که مشتریان نسبت به شما دارند به صورت مستقیم تاثیر گذار است. ساخت یک رابطه تجاری خوب با مشتری اهمیت زیادی دارد. نمونه متن پیامک صوتی به شما یک چارچوب می دهد. چارچوب ذهنی که با استفاده از آن شما می توانید متن پیام مورد نظر خود را به صورت دقیق طراحی کنید. متنی که شما از آن استفاده می کنید باید یک سری ویژگی های خاص داشته باشد.


نمونه پیام صوتی

ویژگی های یک نمونه پیام صوتی خوب

یک نمونه پیام صوتی خوب باید یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده باشد. شما باید به مشتریان بفهمانید که به آنها اهمیت می دهید و نظر آنها برای شما اهمیت دارد. روش ارسال پیام صوتی شاید یک پروسه ساده به حساب بیاید. ولی متنی که شما از آن استفاده می کنید اهمیت زیادی دارد.

در ابتدا شما باید پروسه خرید پنل پیامک صوتی را به اتمام برسانید. شما از سامانه ارسال پیامک صوتی استفاده می کنید و هزینه ارسال پیام صوتی را پرداخت می نمایید. سپس شما می توانید نسبت به ارسال پیام صوتی اقدام نمایید. جالب است بدانید که تست پیامک صوتی امکانی است که در برخی از پنل های فعال در این زمینه قرار داده شده است.

در نمونه پیام صوتی، شما می توانید مشاهده کنید که ترسیم برند و ساختار آن در ذهن مشتری چقدر اهمیت دارد. پیام صوتی نباید خشک و بی معنی باشد. شما تحت هیچ شرایطی نباید از متون و کلمات پیچیده استفاده کنید.

یکی از موارد مهم در توجه به نمونه پیام صوتی، لحن برند و کسب کار شما است.  اگر آهنگ کسب و کار شما به صورت عامیانه و صمیمی طراحی شده است، بهتر است که پیام صوتی هم به همین صورت طراحی شود. اگر شما قصد دارید تا در مورد ویژگی های تخصصی محصولات و خدماتتان صحبت کنید باید بر این فرض عمل کنید که مخاطب شما یک کودک 5 ساله است. در نمونه پیام صوتی تبلیغاتی شما می توانید ویژگی های کلیدی یک متن خوب را مشاهده کنید.


نمونه پیام صوتی

نمونه پیام صوتی اول

نمونه متن پیامک صوتی که در ادامه ما برای شما آماده کرده ایم، می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خیلی راحت تر ارتباط برقرار کنید.

سلام، ما از طرف تیم “نام شرکت” با شما تماس می گیریم. شرکت ما تا کنون پروژه های متعددی را به اتمام رسانده و سوابق درخشانی همچون “سوابق شرکت” را در خود جای داده است. تا کنون ما “تعداد پروژه های موفق یا محصولات فروخته شده” را در اختیار مشتریان قرار داده ایم. همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی، آماده خدمت رسانی به شما مشتری گرامی هستند.

به ویژگی های نمونه پیام صوتی بالا دقت کنید. در این پیام صوتی شما برند خود را به صورت کامل معرفی می کنید. شما از پیچیدگی زیادی و اضافی دوری کرده و مطلب را به صورت مستقیم در اختیار کاربر قرار می دهید. داشتن لحنی رسمی اعتبار شرکت شما را افزایش می دهد. با شنیدن این پیام، مخاطب فکر می کند که با یک برند و تیم قوی مواجه شده است. اگر شما آهنگ یا شعار خاصی دارید، می توانید آن را در این پیام قرار دهید. به کار بردن نام واحد پشتیبانی در این پیام باعث می شود تا مشتری از بابت خدمات پس از فروش خیال راحتی داشته باشد.

نمونه متن پیام صوتی دوم

در ادامه شما می توانید دومین و آخرین متن صوتی بررسی شده در این مقاله را مشاهده کنید. این نمونه پیام صوتی حاوی اطلاعاتی از قبیل ساعات کاری و موقعیت شرکت می باشد. در این شرایط شما می توانید به راحتی نسبت به معرفی کامل برند یا کسب و کار خود بپردازید. البته، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که این مدل از انواع پیام های صوتی به لحن صمیمی و مناسبی نیاز دارد. شما باید از گویندگانی استفاده کنید که تعامل زیادی با مشتریان داشته اند.

نمونه پیام صوتی
نمونه پیام صوتی

سلام. ما از طرف تیم “نام شرکت” با شما تماس گرفته ایم. فعالیت های اصلی شرکت ما شامل “حوزه های فعالیت و کاری شرکت” می شود. “اگر برند شما شعاری دارد، در این قسمت قرار می گیرد”. اگر شما به استفاده از خدمات شرکت ما علاقه مند هستید، می توانید در “ساعات کاری شرکت” به آدرس “آدرس حضوری شرکت یا آدرس وب سایت و ایمیل شرکت” مراجعه کنید.

در این نمونه پیام صوتی، شما همه اطلاعاتی که کاربر به آنها نیاز دارد را در اختیارش قرار می دهید. از پروژه ها و شاخه فعالیت گرفته تا شعار شرکت، ساعات کاری و آدرس ایمیل یا آدرس حضوری. شما می توانید شماره تماس خود را نیز در قسمت آدرس قرار دهید.

 

Vpayam سامانه تعاملی پیام صوتی، یکی از محصولات شرکت دانش بنیان تلیرکو می‌باشد. جهت اطلاع از سایر پلتفرم‌های ارتباطی تلیرکو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.