تبدیل متن به فایل صوتی آنلاین | برای ارسال پیامک صوتی چطور متن را به فایل صوتی تبدیل کنیم؟

تبدیل متن به فایل صوتی یکی از روش هایی است که می توانیم با کمک آن کسب و کار خود را به مشتریان حاضر در بازار هدف معرفی نماییم. شرکت هونام تجارت پارس (تلیرکو) با ارائه سرویس تبدیل متن به فایل صوتی امکان برقراری ارتباط موثر با مخاطبان را فراهم نموده است.

چرا صاحبان مشاغل باید از پیام صوتی هدفمند به جای پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کنند؟

افزایش میزان دریافت پیامک های تبلیغاتی انبوه (اسپم ها) توسط افراد سبب شده است تا این ابزار تبلیغاتی دیگر کارایی سابق را نداشته باشد و از سوی دیگر حتی برای دریافت کنندگان آزاردهنده تلقی شود. بسیاری از افراد نیز پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند.

برای خواندن پیامک های تبلیغاتی نیاز است فرد دریافت کننده دقت نظر و حضور ذهنی کامل داشته باشد؛ در حالی که اگر همان متن از طریق سرویس تبدیل متن به فایل صوتی به صورت پیام صوتی برای افرادی که خود، خواهان تعامل با کسب و کار ما هستند ارسال شود، ضمن برطرف نمودن نواقص پیامک های تبلیغاتی انبوه، سبب ماندگاری ذهنی بیشتر و برقراری ارتباط موثر و دو جانبه بین صاحبان مشاغل و مشتریان آن ها خواهد شد. علاوه بر این، اگر بازار هدف کسب و کار شما را گروه های سنی میانسال و مسن تشکیل می دهند، بدون شک استقبال از پیام صوتی ارسالی شما بیشتر خواهد شد.

مجموع این موارد سبب شده است که امروزه افراد برای مقاصد مختلف، استفاده از سرویس تبدیل متن به فایل صوتی را جایگزین روش های کم بازده قدیمی نمایند.

 

استفاده از فناوری Text To Speech (TTS) برای ارسال پیام صوتی

سرویس تبدیل متن به فایل صوتی با بهره گیری از تکنولوژی TTS قادر است هر نوع متنی را به صورت لحظه ای و برخط تبدیل به فایل صوتی نماید. کد های برنامه نویسی TTS به گونه ای تعبیه شده اند که متن تایپ شده را با استفاده از علائم نگارشی و سایر آیتم های در دسترس، به بهترین شیوه روایی تبدیل به فایل صوتی می کنند.

 

فایل خروجی سرویس تبدیل متن به فایل صوتی وی پیام

پس از تبدیل متن به فایل صوتی، پروژه حاصل برای استفاده های ثانویه نظیر ارسال پیام صوتی، ارسال رمز یکبار مصرف، احراز هویت مشتری، تلفن گویا، نظرسنجی ها و غیره در قالب فایل صوتی Mp3 یا WAV در اختیار کاربر قرار می گیرد تا از آن برای مقاصد مورد نیاز خود بهره ببرد. علاوه بر این امکان ذخیره فایل صوتی ایجاد شده در پنل کاربری نیز فراهم است.

تبدیل متن به فایل صوتی به منظور ارسال پیام صوتی هدفمند

افراد می توانند پس از ثبت نام در سایت و تهیه اشتراک با گذراندن مراحل مربوط به فعال سازی حساب کاربری برای ارسال پیام صوتی اقدام کنند. تبدیل متن به فایل صوتی از طریق سامانه و پرتال کاربری وی پیام به سادگی قابل انجام است و رابط کاربری سامانه به گونه ای طراحی شده است تا کمترین پیچیدگی را داشته باشد.

از طریق سرویس تبدیل متن به فایل صوتی وی پیام، کاربر می تواند متن مورد نظر خود را تایپ نماید و پس از تبدیل متن به فایل صوتی آن را به شماره های مورد نظر خود، شماره های موجود در بانک اطلاعاتی حساب کاربری و یا شماره های موجود در بانک اطلاعاتی سامانه ارسال نماید.

 

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.