آموزش ارسال پیام صوتی | ارسال پیام صوتی در یک دقیقه!

روش ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی در عصر امروزی یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روش های ارتباطی و تبلیغاتی به شمار می رود. پنل پیامک صوتی این فرصت را به کاربران می دهند که در کنار پیامک انبوه، از قابلیت ارسال پیام صوتی بهره مند شوند. با استفاده از  پیامک صوتی می توانید صدای خود را ضبط کرده و به شماره موبایل یا شماره های ثابت به شکل انبوه و تکی ارسال داشته باشید. امروزه کسب و کارهای متعددی با هدف افزایش درآمد و گسترش فعالیت خود، ارسال پیامک صوتی و ایجاد تعامل طولانی را در اولویت خود قرار می دهند.

تیزرهای رادیویی یکی از روش های قدیمی برای تبلیغات شناخته می شوند. در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی صاحبان کسب و کارهای مختلف، به دنبال شخصی سازی کردن تبلیغات برند خود هستند. قبل از ارسال پیام صوتی به موبایل، می توانید در صورت عدم پاسخگویی تا 3 بار برقراری تماس را تکرار کنید. هیچ محدودیتی در تعداد ارسال پیام صوتی وجود نداشته و می توانید از طریق پنل پیامک صوتی به تمامی شماره های موجود در بانک، پیام صوتی را ارسال نمایید.

روش ارسال پیام صوتی

آموزش ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی قابلیت جدیدی در دنیای فناوری اطلاعات به منظور خبررسانی و ارتباط گیری با افراد در سراسر نقاط کشور و دنیا می باشد. پیامک صوتی این فرصت را به کاربران می‌دهد تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه مخاطبان ارسال شده و پیام ضبط شده برای افراد به صورت خودکار پخش شود. کاربران می توانند با آموزش روش ارسال پیام صوتی از نحوه و طریقه استفاده این روش تبلیغاتی، اطلاعات کافی را بدست خواهند آورد. رمز موفقیت در این زمینه، پشتیبانی قوی و حرفه ای برای رفع ابهامات و سوالات کاربران می باشد. از مهمترین دغدغه های بسیاری از کسب وکارها، مسدود بودن پیامک افراد به شمار می رود. که در این راستا با خرید پنل پیامک صوتی می توانند مسیر بسته بودن خط را دور بزنند و پیام تبلیغاتی کسب و کار خود را به دست این افراد برسانند. امکان ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و تلفن همراه هر دو وجود دارد.

آموزش ارسال پیامک صوتی در سامانه وی پیام با بهره مندی از پنل ساده و قدرتمند انجام می شود. شما می توانید در این سامانه با استفاده از زیرساخت مخابراتی، خلاقیت صوتی را در کسب و کار خود نمایان کنید. از جمله ویژگی های پیامک صوتی اینترنتی می توان به طراحی کمپین های ترکیبی صوتی و پیامکی، سرعت بالای پیاده سازی و استفاده از خدمات پنل صوتی و عدم نیاز به نیروی فنی متخصص جهت راه اندازی اشاره نمود.

ارسال پیام صوتی

نحوه ارسال پیامک صوتی به موبایل

کاربرد پیام صوتی چیست؟ هزینه ارسال پیام صوتی در سامانه تعاملی پیام صوتی وی پیام چقدر است؟ هزینه ارسال پیامک صوتی با توجه به عوامل متنوع، در نرخ مختلف محاسبه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه های ارسال پیام صوتی به موبایل از طریق وی پیام اقدام نمایید. روش ارسال پیام صوتی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین ترفند تبلیغاتی محسوب می شود. برای مثال به منظور ارسال پیام تسلیت، تبریک و از همه مهمتر اطلاع رسانی های ویژه با صدای خود می توانید از ویژگی های ارسال پیامک با صوت بهره مند شوید. در یک افتتاحیه کاری ارسال پیام صوتی حس ارزشمندی به افراد القاء می کند. به گونه ای می توان گفت این روش تبلیغاتی، نقش ویژه ای را در مراسم های خاص به دنبال دارد.

ارسال پیامک صوتی با وی پیام، صدای خلاقیت شما در کسب و کارتان خواهد بود. بر اساس این سرویس پیشرو، در هر زمانی که مایل هستید می توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان به مدت 60 ثانیه برای مشترکین مدنظر پیغام صوتی بگذارید.  شما پس از ضبط پیام می توانید صوت خود را به دو روش تماس خودکار و پیام چند رسانه ای ارسال کنید. در روش تماس خودکار، سیستم با مشترکین شما تماس گرفته و پیغام صوتی را پخش خواهد کرد. در روش پیام چند رسانه ای، پیام ضبط شده به شکل یک فایل صوتی برای مخاطبین ارسال می شود. در بخش سامانه پیام صوتی وی پیام، قابلیت تبدیل متن به گفتار نیز وجود دارد. کاربران به راحتی می توانند از این فرصت برای تبدیل متن به گفتار بهره مند شده و دیگر نیازی به ضبط صدای خودشان نمی باشد.

جهت دریافت سامانه ارسال پیام صوتی، فرم درخواست سرویس را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

1 دیدگاه

  1. سعید

    برای ارسال پیام صوتی رمز یکبارمصرف در وبسایت خود نیاز به مشاوره دارم. اگر فرم درخواست سرویس رو پر کنم با من تماس میگیرید؟
    لطفا راهنمایی کنید. سپاس

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.